18 Ağustos 2011 Perşembe

Ben kimim


Sahiden de bu kadar mı zor kendin olmak? Hakketen ben öyle düşünüyorum ki insan kendisi olmal için çok çalışmalı. İlk önce insanların ne dediğini umursamamalı. Ve ben bunu başardım. Şimdiye kadar kimsenin sözleriyle idare olunmadım. Sadece kendi düşüncelerimin sahyesinde kendime yol çiziyorum. Fark etmez ne olursa olsun. Ama daha sonralar farklı fikirler oluştu. Hakekten kabul ediyoru ben hayatımı seviyorum, ona bağlıyım. Ama benim bu düşüncelerim benim cinsi hayatımla alakalı. İnsanlar arasında bu nasıl karşılanır umrumda değil ama Allah”dan korkuyorum. Biliyorum ki dinimde bu yasak. Sadece ben mutlu olmak istiyorum, ailem olsun, baba olayım. Karşımda iki yol var : biri hetero gibi yaşamak, diğerse gay gibi. Birinde mutlu olamayacağıma, diğerinde günah işlediğme adım gibi eminim. Ahhh,, bir yardım istiyorum ama...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder