24 Eylül 2011 Cumartesi

Ne yalan söyleyim

Şimdi bunu okurken ben bir yakışıklıynan sevişiyorumdur. Şaka lan şaka. Şimdi nerdeyse yeni plasik alırımdır. Ben geleceyimi buldu nasıl olucakmış. Yalnızlık. Eminim ki hep yalnız kalacam, nede olsa kimim varki? Bir kaç insanı sevdik olmadı. Yine de olmuyacak bunu çok iyi biliyorum. Ya ben şuna inanırım- insnalar doğulmadığı sürecede cennetde kalırlar ve melekler tarafından bazı şeyleri öyreniyorlar. Bu onun hasiyyeti ve diger şeyler de ola bilir. Bana öyredilen şey hep bir hıyar gibi aşık olmak. Tabiiki hep birisine bağlanmaq onu svek o kadarda iyi şey diyil. Ben seviyorum evet seveceyimde. Şimdiye kadar az oldu ama, o kadarda çok sevmedik. Bir defa severim ve ona öyle bağlanılırım ki, o ölse benim canımı almı gibi olurum. Çok ibsab söylüyor - sen hiç bir zaman sevdiyine karşı kötü bi şeyler yapmıyacaksın. Bilmem çoğ adam söylüyorsa öyledir. Amma, ben bağlandığı insanları, arkadaşları unutmak istiyorum ve bu yüzden buraları erk ediyorum. Ülkeyide terk etmeyi düşünüyorum. Burda kalıbda ne yapiciim ki? Beni burda tutan birisi yok. Seven birisi yok. Ben yalnızdım ve hep yalnız olucam. Yalnızlığın en güzel tarafı nereye gitsen biliyorsunki seni özleyen biri olmuyacak. Gidicem ve anca doğum günümde dönücem. Belki olayan baktim o gün açıldı nede olsa 18 olucak. Hmm düşünüyorum, çok ama çok düşünüyorum. Yalnız net bit şeyler hakta düşüne bilmiyorum. O kadar kafam karışıkki. Böyle yapıcam Fb-min i**eam profimi kapatıcam ve yalnız hayada gördüyü arkadaşlarımın olduğu fb hesabımda olucam tanımadığım adamı ne sikiyomki tanıdıklarımı yüzünü gördüklerim onszuz beni 1-3 haftaya unutur beni tanımayanlarmı beni hep hatırlayacakmı? Neyse bilmem neden ama bana acı veren bi şey hep yalnızlık oldu. Bazı insanlara şunu söylüyoru aşk ne bilmiyorsanız hioç sevemeyeceksinizse digerini kendinize baklamayın siz aşk ne bilmediyiniz halde diyeri bunu bile bilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder