30 Eylül 2011 Cuma

Ondan Yazı

2 gün skype girmedim. İçimden bir ses girmemi söylüyordu, ama onu dinlese ne güzel olurdu. O çoçuk var ya demin yazımda yazdığım çoçuk. O da bi eşcinselmiş. Seviyimi yoksa ağlayımmı bilmiyorum. Şöyle yazdımışdı. 2 gün ne az ne çok 2 gün uyumadan seni bekledim birden gelince ben uyuyor olurum sana söylemek istediyimi söylemeden giderim. Hatta tualte bile gitmedim =D. Sana söylediyim sırr "Ben bir eşcinselim" evet ben nasıl söylesem bi gay, bi maviyim. Senin bunu okuduöun zaan ne düşündüyünü çok bilmek istiyorum. Umarı benden iyrenmedin, umarım yine arkadaşın olarak kalıcam. Sen bu 1 ayda benim palyaçom oldun. Seni çok sevdim, ben kötü olduğundan beni güldürdün. Senin kalbin kalp diyil o bir kızıl. Sen melek kadar iyi birisin. Senin yüzün nur gibi. Hatırlıyormusun ilk kez görüşdüyümüzde. Yine ayı gibi acıkmışdın. Beni McDonalds abiye göür dedin.
Ne kadar yidin. Çok merak ediyorum o kadar yemekle neden göbekli diyilsin? =D. Neyse geldiyimizde bi polis arabası az kala senin ayağından geçiyordu . Yumuruğunu nasıl oturdutdun arabaya. Bi bakdım elimden tuub Ko hıyar yakalarsa sikicek bizi söyleyib nasıl koşumuşduk. Vay be unuulmaz birsisin. Seninle sıkılan kişi insan diyil bence. Neyse bu kadar yete bence? Ben gidiyoru tam 2 aya glicem İngiltereden ne istiyorsan yaz alırım Kız olsada alırım. Bu yazıya cevabım net ve kısa oldu. İsediyim şey SEN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder