8 Ağustos 2011 Pazartesi

Gay or Straight?

Hmm adından məlumdu bu yazım nədəndi. Həyatımı 4 yerə bölə bilərəm: 1-ci Straight olduğum illər, 2-ci Gay olduğu illər və təkrar... Yazarkən bəlkə həyatım ən pis məqamlarınıda yazacam. Düzgün bir insan olduğum zaman özümü xoşbəxt hiss etmirdim. Yalnız mən uaşağkən xoşbəxtçiliyi ailəmdə axtarırdım. Düzünü deyəcəm mən ömrü boyu ata məhəbbətindən məhrum olan bir insanam. Bəlkəm atam məni heç sevmiyibdi də və bunun nəticəsində mən ata məhəbbətini digər insanlarda əsasəndə oğlanlarda axtardım. Heç yeri gəlsə məndə atamı sevmirəm. O atalıq nədi bilmir məndən qabaq 2 yetim qoyub, indidə məni yetim qoymaq ərəfəsindədə. Yalnız atama qarşı bir pislik edə bilmirəm çünki o məni düz 2 dəfə həyata qaytarıb ən azından bunu unuda bilmirəm.





Vaxt gəldi mən belə bir düşüncəni beynimə saldım əgər camaa öz xoşbəxçtiliyini görə gay olurlarsa məndə dadına baxsam yəqin heçnə olmaz. Yalnız belə deməklə özümüdə aldatdım, gözü kor oldum, öz həmcinslərimə sevgi sözü oyandı. Yalnız bunu edə - edə məndə qadınada məhəbbət oldu. Bİ? Yox aaa. Nədə olsa uşaq olsamda onun  anlamışdım ki, qadına sevgi yaraşır. Mənsə qəlbimdə bir sevgini tapmaq üçün belə etdim. Vaxt gəldi ki, yanığ dostlarımla gəzəndə o qıza bax, bu qıza bax deyəndə mən bunu deyirdim "Necə anlayırsız anlayın mən baxmıram?" dostlarım "Niyə?" "Dinim icazə vermir." və bu sözü eşidən dostlarım gülməkdən lilqəmbər olurdular.

Yalnız elə oldu ki, bunun günah olduğunu anladığım gün də oldu qorxdum, pis vəzziyyətə düşdüm. Allahdan bağışdanmaq istədim. Ona həmişə xoşbəxt olmasamda belə günahımı yuu dedyirdim. Qorxurdum həqiqətən. Bunu tam ağıldan etmədiyimə özümü inandırırdım ancaq yenə olmurdu. İnanclı biri idim Cəhənnəmə belə düşməkdən qorxurdum. Adamdan bu sözləri eşidəndə Səni Allah belə yaratdı belədə olmağa çalış və ya Cəhənnəmə düşməkdən qorxmuram... Necədə LOL sözlərdi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder