27 Eylül 2011 Salı

Qaliba aşık oldu

Birisiyle tanışdım qaliba bana karşı bi şeyler hiss ediyor. Mutluyum, hemde çok. Ama ben ona açılmıyacağım. Henüz onun gay olduğunada emin diyilim. Büyük bi yaş. Ortalama saf bir insan hep beni arar. Cebe aradığında bulamazsa beni Fb vye tvitterda beni arar. Ne iyi insan. Tam ipim, kalbi açık. Onunla sohbet ederken ağlıyasım oluyor. Neden önümə 3 hafta bundan önce çıkmadınki? Bir an onun açılmak istiyorum ama içeki ses varya beni sikib bırakıyor. Sanki söylesem bana bakmaz, beni unutur. İlk kez birisinin beni sevdiyini anladım. Arkadaş olduk, hep yazıyor. Belki o kadar yazıyo ki, bazen nerden buldu beni dmek istese bile ama nafile olmuyor. Hep profilindeyim resimlerine bakıyorum. Vay be ya belki birileri hatırlar ff de paralı sevgilim olmasını istiorum diye bi şey yazdım. Ama bunun parası bile olmasa onu şimdilik arkadaşım gibi seviyorum. Qaliba oda bazan bana seni seviyorum söylek istiyor. Skypde gözünü hiç çekmedi gözüden öööyle öküz trene bakan gibi yarım saat bakdık birimize, o soruyu verdim. Hıyarmısın oğlum biz neden konuşmuyoruz. Öyle bakıyoruzki dedim. Keşki keşki söylemeseydim. Ama bakla ağızdan çıkdım, kusuntu olduğu için yiyilmedi =). Eh iş güc. Benden numaramı istedi. Ben numaramı hiç kiseden gizlemedim. Kim istese veriyorum. Konuşmamız bir azdan aşka keçdi sesi
kısıldı sanki romantik olmaya çalışdı. O öyle yapınca ben ögülüyordum. Bana oğlum neden gülüyon dediyinden. Hiç bi ey söylmedim. Akşam birde uyuyordu bu gün sınav olsa bile hiç düşünmden uyuyordum. Bininci uykudayken cebe aradığını gördüm. Açdım ne lan sen vampirmisin diye sorudum. Aha senin kanını emen vampir dedi. Ben kızarıyorum. Hep birisi ile konuşduğumda kızarıyorum. Kezbamıyım ya olayım. Ben kezban olunca popona direnen bi şey varsa söyle dibe sokmaya yardımçı olurum. Eh işe öylesine konuşduk saat 3 oldu ilk kez 3 kadar birisi ile konuşdum. Ve hiç yorulmadım. Bazılarını bile hiç düşünmedim bile hiç düşünmüyordum. Hayat onunla bi qarib. Zaman güzel ve eylenceli akıyor. Dün bana gelib seni sınav olan yerine kadar bırakıyımmı dedi. Lan gi işine -gücünü =) söyledim küsdü bence. Amma şimdi bile doğru dürüst izin vermiyor bu yazıyı yazayım. Doğum günü o gün gelsin Nevruz gecesi buluşsa ona sırrımı tökücəm. Açıcam sandığı tökücəm pambığı. Umarım iyi olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder