16 Eylül 2011 Cuma

Çokmu şey istiyorum?

Gay olsam bile beni ben olarak seven bir ailem olmasını istiyorum, bana aşık olan birisini benimde ona aşık olmağımı istiyorum, onunla doyamadan sevişmek istiyorum, onunla tüm dünyayı gezmek istiyorum, cehennemin dibi bokun içi olsa bile onunla oraya bile gitmek istiyorum, bir-birimizden bıkmamak, bir-birimizden doymamak isiyorum. Beni görünce bana sevgilim aşkım diye hitaf etmesini istiyorum. Benden başkasını görmemesini istiyorum, her gün bir yeni yere gitmek istiyorum. Onun her bir şeyini sevmek istiyorum. Ondan bıkmamak lan onu istiyorum. Çok şey istediyimin belkide farkındayım. Ben doğruyu söyleyicem ben hiç aşık olmadım aşk ne bilmiyorum bir iki inasnı çıkmak şartı ile. Ama onlar beni sevmedi. Olsun beyaz atlı olmasada prensimi bekliyorum. Onun için her bir şeyi atmağa bile hazırım. Yalnız beni hakkaten sevdiyini beni hiç aldatmayacağını bilmek istiyorum. Ben yalan sevmem, beni seven insanı hep incelerim=). Belkide ondan beni seven olmadı. Kısakac birisiyim hemde çok. Benim gibisi yokdur. Kendime ne yakışıklı dedim nede kendimi gök yüzüne
kaldırdım. Benim istediyim tek şey hakkaten beni sevicek birisi olmasıdır. Ya bu duyqunu geçirdinizmi. Bakü böyle bir yer var Fevvareler Meydanı oraya aşık olanlar gelir. Gezenlerin çoğu sevgililer. Ya ben ora gidince sevgilileri aşık çiftleri görünce kendimi bu dünyada en yalnız birisi olduğunu hiss ediyorum. Belkide öyle ben aşk ne hiç bir zaman görmüyücem heç bir zaman duymayacağım. Aşk bana kapalı bende aşka. Yalnız hayeller kurarak aşkı deniyorum. Anlamaya çalışıyorum ama nafile. Olmuyoki... Burdakılar o kadar iyiki bana sevgi diyilde bir gecelik yatağa davet ediyorlar teşekkür ederim bana göre türk lirasından 2,263,25 ve ya 4,528,70 paranızdan olmanız için. Gidin o parayı annenizin güzel yerinize sokun. Ben sizinçin kendini paraya satan birisi diyilim. Ben ben olanım. Ben aşkı aşkımı arayanlardanım.   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder