12 Ağustos 2011 Cuma

Demək istədiyim dogru

Ailəm var anam, atam. Onları çox sevirəm. Yalnız onların mənim gay olduğumu öyrənəndən sonra məni əvəlki kimi sevəcəklərini bilmirəm. Həyatda isə gay olduğumu 12 yaşında hiss etdim. 19 yaşı olan dostumun mənə Səni sevirəm sözünü işlətməsinlə başdadı. Əlbətdəki cavab olaraq heçnə demədin 12 yaşında biri olduğum üçün deyim qorxub qaçmışdım. Yalnız vaxt getdikcə ondan özümü gizlədə bilmirdim hara getsəydi izlənilmiş olardı. 15 yaşına qədər isə bu belə davam etdi. Sonra isə onun Amerikaya təhsilini davam etdirməyə getdiyini eşitdim. Ondan bir il sonra bir qızı sevdim yalnız indidə deyəcksizki Gay və qız? Hə mən elədə bu suala cavab verə bilməmişəm. Yalnız o qızı düşünərdim. Onunla danışardım demək olarki həiqiqətən bir - birimizi sevirdik. Yalnız elə olduki biz ayrıldıq. Yo sevgi tükənmədi o qız məhlədən köçdü. Mənsə yenə tək qaldım. Yalnız elə vaxt olurduki ailəmə öz sirrimi açım ancaq qorxurdum. Taa dünənki günə qədər qorxurdum.

Dünən evdə ailəmlə oturanda atam niyə belə kefsiz olduğumu soruşdu cavab olaraq bir sirrimi sizə demək istərdim. Əllərim əsirdi qorxurdum. Yalnız sözümü demək istəyəndə qapı döyüldü, atam qapını açmağa getdi. Anamsa üstümə düşdüki mənə de görüm nədi. Ağzımdan bu sirri çıxardıb demişdimki, anam asqırdı və dediyimi eşidməyib mənə nə dediyimi soruşdu mənsə heçnə deyib otağıma keçdim. Yalnız otağımda anladımki bunu deməyi Allah izin verməyib. Ona görə susdum və yenidən straight olacağım günü gözdəməyə başladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder