19 Ağustos 2011 Cuma

Sırrımı biliyon. Şimdi?

Bu gün sırrımı hem tanıdığım, hemde tanımadığım birine söyledim. Bilmiyom doğru mu yaptım yoksa yok. Yalnız üzerimden bir yükün kaldırıldığını hiss etdim. İlk önce eşcinsel olmağımı bir kıza söyledim onu hayatda hiç görmedim. Sadece ona inana bileceyimi hiss etdim. Ona "Ben eşcinselim" söyledikde bazıları gibi aaay ııııy söylemedi. Beni çok iyi anladı. Benimle dertleşdi, beni tam anlamaya çalışdı. Bence o beni çook iyi anladı. Yalnız diğer bir arkadaşım bana öyle geldiki beni tam anlmadı. O, kız değil. O birer erkek ve ben onu 3 aydır tanısam bile onun hatrını çok sevdim ve isteem ki, arkadaşlığımız bitsin. Ona sırrımı bu gün okuldasöyledim. En arkada oturmuştu. Bende onun önünde. Beni köte görübde "Lan bişeyin mi var?" dedi. Bense "Yok bişeyim" söylesemde benden konuşmamı ısrar etdi. Bense ilk önce korktum ama sonra anladım ki, söylemeliyim. Ona "Ben sana dillimle söyleyemem, bekle yazıyım." dedim. 2-ci dersdi öyretmen ders yazdırıyordu. Ama bense ders yazar gibi yapıb ona sırrımı yazdım. Sırrımı okuyubda "Burda ne var ya? Sen böylesin ben böyle. Yinede arkadaşımsın" dese bile bana öyl geldiki o beni tam anlmadı. Ben sırrımdan diyilde arkadaşımı kayb etmekden çok korkuyom. Ona yine sorucam Sırrımı biliyon eee şimdi??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder