30 Ağustos 2011 Salı

Fuck

Bir kanç gündü kendime lan fuck you deyiyorum. Hayaımda yenilik yapmağa çalışıyorum, ama, olmuyor. Olsada kendi istediyim hızla gitmiyor. Bu gün bazı deyişiklikler oldu, hiç bir zaman filme bakamayan ben filme bakdım, ehh güzel filimlerdi. Ya iyiki birisi bana Friend Feed i söyledi. Belkide o söylemeseydi ben yine olduğum gibi kalacakdım. İlk kez orda eşcinsel olduğumu kabullenmişdi. Ya sahiden orda bir kaç güne yeni insanlarla tanış oldukdan aklıma bir şey geldi belki ailem eşcinsel olduğumu söyleyim? Tabiiki söylemedim - şimdilik. Kendie vakit koydum, o vakit geldikde onlara gerçeyi söyleyecegim. Hayatıda yenilik yalnız koleji bitirdikden sonra 18 yaşım olduğunda olacağına içimde bir duygu var. İnanıyorumki öyle olucak. İnsanlardan bazı tipsizleri kendimden uzak tutmağa çalışıyorum. Şimdilik iyi gidiyorum. Haytada yalnız kız gibi küsenleri kendimden uzak tutuyorum. Hayatda hiç küsmedim ve küsmedigi için çok mutluyum. Belkide bundan arkadaşlarım çok. Hep kendimden küçük olanları kardeşim bildim
gülden bile ağır söz söylemedim. Ancaq bazan o küçük kardeşlerimin poposu öyle büyüyorki bana en kötü sözlerde söylüyorlar. Umrumda bile diyildi. Şaka anlaayanları bu hayatda görmek bile istemiyorum. Ondan belkide şakacı olduğum için kendime bazen Fuck you deyiyorum. İnsanları sevdim hep kendimde yüksekde utdum. Babamı sevmem ama, bana bu hayatda bir güzel öyü verdi. "Digerlerinin duqularını senin duyqularından hep yüksek tut. Kendini hep sevsen bile hiç bir zaman mutlu olmazsın, ama, seni sevenler olsa hep mutlu olursun" Bence hakkaten doğru söylemiş. Şimdiden böyle yapıyorum. Bu hayatda kiminse binicik kalbini, hatrını kırdımsa üzr dilemiyoru siz gidin sözlüyü açın orda şaka sözünü bulun. Kendiniz bilirsiz ne isiyorsanız söyleyin ama unutmayın eğer sanal arkadaş diyildinizse kapım, bacam, pencerem size açık. Eğer siz sanal bir arkadaşsınızsa eh o zaman facebookum tvitterim friend feedim çatlarım size açık =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder